Pages

Monday, May 9, 2011

kenali saya??

salam.

ada orang tanya sapa saya. saya nak jawab di sini. nama saya pemburu ilmu.saya seorang yang biasa,saya memblog kerana sebab yang biasa. saya menuntut di universiti yang biasa.saya hidup seperti orang biasa.saya suka kepada perempuan yang biasa. saya takot kepada pekara yang biasa. saya mempunyai rakan seperti orang biasa. saya mempunyai hobi seperti orang biasa. saya suka makan makanan yang biasa.
my love ? klik read more :)

pengalaman manis:
   aritu saya pergi ke tempat pelancongan seperti orang biasa. saya melihat pemandangan seperti orang biasa. saya suka seperti orang biasa. saya seronok seperti orang biasa.saya senyum seperti orang biasa.

pengalaman pahit:
   aritu saya pergi ke tempat pasar malam.seya melihat pemandangan seperti orang biasa.saya berasa bosan seperti biasa.saya muram seperti biasa. saya berasa sedih seperti biasa.

favourite quote:
  quote yang seperti biasa.
faveret sport:
  sport yang biasa.

saya bercita2 seperti orang biasa. saya belajar di universiti seperti biasa. saya berharap cita2 saya tercapai seperti orang biasa. saya berdoa seperti orang biasa supaya doa saya tercapai seperti orang biasa.saya amat berharap tidak menjadi bongkak seperti orang biasa bila sudah berjaya seperti orang biasa.

saya pernah mengidam kn gadis yang berperwatakan seperti biasa. saya suka meliht perwatakn gadis yang seperti biasa kerana dengan itu saya akan tertarik seperti biasa. saya nak yang biasa kerana sya berharap seperti biasa akan bahagia seperti orang biasa.

itulah saya.sekian

saya lelaki biasa
p/s:terima kasih kerana sudi membaca entry yang biasa ini.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...