Pages

Wednesday, May 11, 2011

who world's well-known muslim??

assalamualaikum.
salam sejahtera. today post, ialah mengenai tajuk diatas.
islam sekarang adalah second largest komuniti selepas kristian. dijangkakan penduduk dunia yang islam seramai 1.57 billlion ataupon 23% dari pnduduk dunia. ramai well-known person yang actually islam.tapi ramai juga muslim yang famous perangai tidak senonoh seperti frank ribery yang sering dikaitkn dengan pelacur.terdapat juga footballer yang true muslim macm safie salee dan sebagainya. ada juga rumour yang kata 'he convert' they convert tapi totally rumours dan contohnya adalah neil amstrong.kesian aku tengok kapir laknat ni,penat die tahan agama dye sampai kene panggil press conference.ke'hahaha'an di situ.dengan wujudnya social networking yang 24 hours working rumour2 palat mudahla sangt tersebar.antara world known muslim yang footballer adalah:
ni nasri dengan anelka.ade yang kata die tengah berdoa tapi entahla niat diorang ape.
baca abes2 dengan klik read more. :)




  • habib kolo toure currently playing for manchester city.
mesut ozil

maruone chamakh for arsenal's striker.
frank ribery and hamit altintop-umrah.
ibrahim affelay for barcelona.die la yang assist mase first game against real aritu.mantop bai.
benzema,ribery and anelka
kanoute currently play for sevilla. beliau ni dulu player totenham.
 shortlist untuk player yang muslim:

Abou Diaby (France)
Bacary Sagna (France)____________( Arsenal )
Armand Traore (France U-19)
Habib Kolo Toure (Cote de voire)

Nicolas Anelka (France)__________________ ( Chelsea )
Solomon Kalou (Cote de voire)
Nabil El Zhar (Morroco)_____________( Liverpool )

Yaya Touré (Cote de voire)
Éric Abidal (France)_______________( Barcelona )
countries with a Muslim majority had an average population growth rate of 1.8% per year (when weighted by percentage Muslim and population size). This compares with a world population growth rate of 1.12% per year.
 so, muslim increment adalah disebabkan islam itu sendiri kerana 'la ikrohafiddin' ya itu tiada pksaan dalam agama.kita juga kena tahu orang yang pertama convert adalah isteri nabi muhamad s.a.w.
 It was Hadrat Khadijah. When Muhammad (s) came back from the cave shivering she was the one who covered him up and listened to him.

another well-known muslim is:
cat steven aka yusof islam
mike tyson - boxer
kareem abdul jaabar-netballer
minx maaf jika terdapat kesalahn fakta.data yang diambil ini berdasarkan beberapa source yang x 100% kesahihanya. islam atau tidak seseorang itu tidak penting kerana contohnya, dalam kalngan mereka muslim yang terkenal,ape sumbangan merka kepada muslim??macm xde je kan..ramai juga yang terkenal macam maikel jekson.sume orang ada sebab sendiri mereka,ada yang sebab nk kawin.macam van persie,orang kate die islam nama je.ada yang betol2 berubah.ada gak yang kate akon adala islam,tapi x berani publish sebab takot sala kan. ade banyak website yang fake tentang islam.so bersyukur la dengan agama anda sekarang kerana islam la agama yang sebetolnya. ALLAHHUAKBAR!!






0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...